Toysdaily 玩具日報

 找回密碼
 註冊
查看: 29039|回復: 55

[活動展覽] 2015 Hasbro Transformers Trial Play 變形金剛 試玩會

[複製鏈接] |關注本帖
發表於 7-12-2014 20:01:46 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

2014年可以話係 變形金剛 電影版 玩具主導之年,踏入年尾,係上星期六 (2014年12月6日) Hasbro (HK)/孩之寶(香港) 就在 信和 3/F Hobby Base 舉辦左 來年2015年主力 COMBINER WARS / 合體之戰 既試玩會。一看超大形廣告 POSTER 就知今次既主菜係 Aerialbots (飛天派) la ...

除此次外,試玩既款式還有以下各款:

4 款 Legends Class (細版)
分別是 狂派 既 戰鬥機 ThunderCracker (雷公) 及 昆蟲派 Bombshell (子母彈)
而 博派 就有 PowerGlide (力基) 及 WindCharger (追風者)


4 款 Deluxe Class 分別係
飛天派 既 FireFly (飛天火)、SkyDive (天敵) 及 代替了 Slingshot (史寧) 既新角色 Alpha Bravo

留意一點,WAVE 1 中會推出一款 狂派 Stunticons(衝鋒派) 既 F1 跑車 Drag Strip (迪士龍)。而 飛天派 既 Air Raid (空襲) 需要等到 WAVE 2 才有得玩呢。


至於 Voyager Class 方面,當然就是 飛天派 主體 Silverbolt (灰甲) la ... 而另一款就是每逢新系列絕不能少既 領袖 Optimus Prime (柯柏文)。



OK ... 現在就由小編為大家送上當日既精華相集。第一個最吸引 小編 除左玩具之外既就係 .... 超級 零食山

老變 Fans 早早已在 信和 Hobby Base 門口 LINE UP 等進場。進場之後就由 Hasbro 代表介紹今次主題 COMBINER WARS 及正式開始試玩會。




 樓主| 發表於 8-12-2014 11:42:31 | 顯示全部樓層
最後就當然係 甜品 大抽獎 時間 .... 今次既獎品仲要係 e慘 長炒既 限定 TF .... 小編都好想要呢 ....
利申: 是次抽獎 記者朋友 係冇份的 ................










試玩會完滿結束,Fans 們 大合照 留念。

 樓主| 發表於 7-12-2014 20:11:36 | 顯示全部樓層

正如之前所講,今次試玩會一開始就係試 4 款 Legends Class (細版)。小編個人覺得最正既就係 博派 既 PowerGlide (力基) 及 狂派 既 昆蟲派 Bombshell (子母彈)。因為 d 2款用上 細 size 就十分配合 G1 年代既比例。有種一見到就想買既感覺。由其係 昆蟲派 Bombshell ... 直頭想 量產 佢,如果遲 d 出埋另外 2 款就更不得了。

?oh=0d4b9982b28e68d6f2c4c2d4b3284e87&oe=56062409&__gda__=1439150444_0912a5f768d26cbbf222f7e84f2f767f[img]




每款 COMBINER WARS 玩具都會跟一張 角色卡,又係一款向 G1 年代 Bio卡 至敬既 idea。雖然卡上冇任何角色資料,但就更特顯角色插畫既氣勢。





至於玩具本體,雖然體積細細,但可動度十分之高,而跟句在場 Fans 講,變形結構更有可能比 Deluxe Class 複雜   









size 細細既 Legends Class 最適合就係一路食飯一路玩 ga la ...

 樓主| 發表於 7-12-2014 21:01:29 | 顯示全部樓層
大家食完好味既頭盤當然就到 主菜 合體戰士 出場 la ... 今次 COMBINER 既 手腳 就會以 Deluxe Class 卡裝推出,而 身體 就會以 Voyager Class 盒裝形式發售。而美版玩具方面應該暫時不會有 BOXSET 發售。以小編估計,Boxset 就應該要等到 日版 或者 SDCC 限定 先會有。而 價錢方面 絕對會高過 美版好多 呢。






Deluxe Class 既 COMBINER 每款都有 4 個 mode,分別係 機械人、交通公具 及 合體用的 手 或 腳。要做到每個 mode 都完美真係難道十分高。小編個人覺得今次各款 Combiner 雖然不是 100% 完美,但在價格加上設計已算交足貨,亦係近年較好既作品。







玩到 d 到,終於到 機械人主體 Voyager Class Silverbolt (灰甲) 出場 la ...   



這是 .... 惡搞 ma ???


合體後既 Aerialbots(飛天派) / Superion (超級戰士) 除體形十分巨大之外,關節唔會鬆散,更不失可動度。睇得出今次 Hasbro 的確花了不少心機去設計。






另外一款 Voyager Class 就係 博派領袖 Optimus Prime (柯柏文),今次既 柯生 同樣可以變成身體和其他 Deluxe Class 大玩組合。








今次 COMBINER 最好玩既地方除左可以 手腳 不停交換之外,更可以張 Legends Class 合上本體身上。分分鐘可以做出一隻 TF 版既十五機合體呢




頭像被屏蔽
發表於 8-12-2014 18:50:09 | 顯示全部樓層
Mr So 真有江湖地位
發表於 8-12-2014 20:07:16 | 顯示全部樓層
interesting gathering!
發表於 8-12-2014 20:30:59 | 顯示全部樓層
很熱鬧,多謝分享。
發表於 8-12-2014 20:35:15 | 顯示全部樓層
點解唔見HB FB post試玩會嘅消息嘅?

隻滑翔機唔錯,中中哋!隻Windcharger點解有d似Lockdown嘅?
發表於 8-12-2014 20:36:32 | 顯示全部樓層
蘇CEO認真有地位!
發表於 8-12-2014 21:43:04 | 顯示全部樓層
很有趣, 多謝分享~
發表於 8-12-2014 22:00:06 | 顯示全部樓層
請問點先可以參加呢d聚會?
頭像被屏蔽
發表於 8-12-2014 23:33:15 | 顯示全部樓層
怎麼在香港玩老變的都是中年叔叔?
發表於 9-12-2014 02:23:19 | 顯示全部樓層
tolete 發表於 8-12-2014 10:00 PM
請問點先可以參加呢d聚會?

同問

之前完全冇發佈過有試玩會
一黎就已經玩完

眼見好多都係佢d 熟客黎
圍威喂 味濃
發表於 9-12-2014 09:43:55 來自手機 | 顯示全部樓層
正~睇來又要搵位擺~^^
發表於 9-12-2014 09:47:40 | 顯示全部樓層
好似好正咁, HASBRO終於爭番口氣
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|Toysdaily 玩具日報

GMT+8, 10-4-2021 10:20 PM , Processed in 0.034163 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.2